[ad_1]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیا کوینکس یا دیگر صرافیها میتوانند جایگزین کوکوین شوند؟ براساس اخبار کوکوین بهتازگی شرایط احراز هویت را برای همه کاربران اجباری کرده است.

باتوجه به این خبر بسیاری از کاربران ایرانی این صرافی و افرادی که قصد و شرایط احراز هویت را ندارند درحال خروج از این صرافی و به دنبال مقصدی جدید هستند.

در این مقاله همراه ما باشید تا بررسی کنیم که آیا کوینکس میتواند یک جایگزین خوب باشد یا خیر.

احراز هویت در کوکوین اجباری شد!

براساس اطلاعیه رسمی کوکوین (KuCoin) از تاریخ 24 تیر ماه (15 جولای) همه کاربران این صرافی باید احراز هویت کنند. پس از این تاریخ امکان برداشت برای کاربران احرازهویت نشده فراهم است اما آنها دیگر نمی توانند به این صرافی واریزی داشته باشند.

کاربران همچنین میتوانند دارایی خود را در بازار اسپات سرمایه گذاری کنند.

مشکلات ایرانیها برای احراز هویت

حجم بالایی از کاربران صرافی KuCoin را ایرانیان داخل ایران تشکیل میدهد. این دسته از افراد به دلیل مشکلات تحریمی نمی توانند در صرافیهای بین المللی احراز هویت داشته باشند.

این موضوع برای افراد بسیاری تبدیل به دردسر شده است. مدارک رسمی ایرانیان مورد قبول صرافیها نیست. پس آنها باید به فکر راهی برای جایگزینی باشند. از طرفی بسیاری از افراد علاقهای به احراز هویت در صرافیها ندارند.

کدام صرافی بهعنوان صرافی جایگزین برای ما مناسب است؟

پس از جریان اجباری شدن احراز هویت در KYC این سوال مطرح شد که برای جابه‌جایی سرمایه باید چه کاری انجام داد؟ یعنی کدام بستر برای جایگزینی با کوکوین از همه مناسبتر است.

در پاسخ به این سوال ما باید موارد متعددی را در نظر بگیریم. صرافی بعدی که انتخاب میکنید باید محدودیتهای کوکوین را نداشته باشد.

اگر این صرافی دست شما را در این زمینه باز بگذارد کار راحتی خواهید داشت. صرافی بعدی شما نباید شرط احراز هویت داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی در آن فعالیت داشته باشید.

آیا کوینکس بهترین صرافی برای انتقال دارایی ها از کوکوین است؟

بهترین راه برای جایگزینی چیست؟

پس از این ماجرا ممکن است سرمایه گذاران بسیاری از خود بپرسند که با این وضعیت بهترین صرافی برای جایگزینی کدام گزینه است؟ به نظر میرسد که صرافی کوینکس (CoinEx) تمام شرایط لازم را داشته باشد.

کوینکس یک صرافی صاحب نام بوده و اعتبار آن از طریق یک تحقیق ساده بر همگان عیان است. این صرافی دارای شرایط احراز هویت اجباری نیست و بابت این موضوع کاربران را در منگنه نمیگذارد. از طرفی مشکلی با ایرانیان تا به امروز پیدا نکرده و امنیت بالایی نیز دارد.

جمع بندی

کوینکس یک صرافی معتبر است و میتواند جایگزینی برای کوکوین باشد. باتوجه به شرایط اجباری احراز هویت در کوکوین، کاربران این صرافی میتوانند سرمایه خود را به کوینکس منتقل کنند و از مزایای این صرافی امن بهرهمند شوند.

در این صرافی دیگر نیازی به احراز هویت نیست.

[ad_2]

منبع

سئو سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *