[ad_1]

شرکت دانش‌بنیان مهندسی ارتباطات پیام شرق طیف گسترده‌ای از محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را توسعه داده و تجاری‌سازی کرده که نرم‌افزار یکپارچه مدیریت کتابخانه از جمله آن‌ها است.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ میثم فریوری مدیرعامل شرکت مهندسی ارتباطات پیام شرق با بیان اینکه این مجموعه دانش‌بنیان با اشاره به پیشینه قوی در توسعه محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: این شرکت دارای مشتریان فراوانی در سطح کشور هست که به آنها مانند خانواده بزرگی می نگردد. این شرکت دارای محصولات متعددی است که در سازمانهای مختلف مورد بهره برداری است.

این فعال حوزه فناور در خصوص نرم افزار یکپارچه تحت وب مدیریت کتابخانه و کتابخانه دیجیتال به عنوان محصول دانش‌بنیان این شرکت عنوان کرد: با توجه به مجزا بودن و جزیره ای بودن نرم افزارهای یک سازمان مانند 500 واحد واحدهای دانشگاهی پیام نور و نیاز به یکپارچگی و انسجام نرم‌افزارها این نرم‌افزار را تولید کردیم که علاوه بر ایجاد یکپارچگی، منجر به کاهش هزینه‌ها نیز شده است.

این فعال حوزه فناور ضمن اشاره به این موضوع که اهمیت و کاربرد این محصول در حوزه تحقیق و پژوهش است، دانشگاه‌ها، سازمان ها، شهرداری‌ها و کتابخانه های عومی و شخصی مخاطبین اصلی این محصول دانست.

وی در خصوص مزیت رقابتی این محصول گفت: یکپارچه بودن، ماژول های جدید مانند رفخوانی هوشمند و امکان اتصال به نرم افزارهای دیگر و سخت افزار از جمله مزیت‌های این محصول نسبت به نمونه‌های داخلی و مشابهات خارجی است.

فریوری با بیان این‌که زمینه اشتغال و توسعه پژوهش در این مجموعه فناور فراهم شده است ادامه داد: علاوه بر استخدام نیروهای فنی، کتابدار و اپراتور، در حوزه تخصصی کتابخانه ها هم جذب نیرو شده است.

این فعال حوزه فناوری، ضمن تاکید بر نقش دستگاه‌هایی مانند معاونت علمی،فناوری ریاست جمهوری در رشد و رونق شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: با توجه به اوضاع  اقتصادی، معاونت و دستگاه ها با انتخاب شایسته و یکپارچه نمودن سامانه های جزیره‌ای می‌توانند هزینه‌های دولت را کاهش دهند و در عین حال باعث بهره‌وری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شوند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



[ad_2]

منبع

سئو سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *